tisdag 29 januari 2008

Dålig på att uppdatera, som vanligt........

Nu har jag varit dålig på att uppdatera ugen..
Har varit hos Erika i helgen så det kan ju bero på det.
Fest på lördagen, det var jävligt kul faktiskt.
Fan hemma fester är ju typ det farligaste, dom är alltid vildast!
Har fina blåmärken på knäna. sånt som händer!

Det är jävlar typiskt alltså, då sitter jag erika och anna på Max och jag säger jaha, anna så dina knappar på din W580 har spruckit, det har inte mina. Jag har haft min i 5 månader utan att dom har sprucikt. Nu sprack en i söndags på kvällen och en till igår. och tvåan är påväg *suck*
jaja, men huvudsaken att dom inte ramlar ut, då måste jag ju antingen lämna in den eller köpa en ny telefon. Men jag vill inte ha ngn annan, Jag älskar min telefon! den är ju bäst!
och finast, jag vill inte vara utan den! I love it! får köpa en ny likadan!

Over and out

Inga kommentarer: