torsdag 17 januari 2008

Sticknings bilder


Laddar upp alla bilder på grejerna jag stickat under hösten och vintern.
Saknar dock bilderna på Mormors vantar och Morfars TV sockor. synd!
Saknar också en bild på det kanske snyggaste jag har gjort det var en lång mössa som var stickad i moss stickning i svart och ett melerat garn, som jag gav till min syster som slarvade bort den på tre dagar.... kommer faktiskt aldrig riktigt kunna förlåta det! Det tog omkring en vecka att sticka den, suckar.


Bild 1: Lila rosa vantar med extra långtskaft, stickade i 100% akryl.

Bild 2: Vantar för människor som har problem med Höger och Vänster (jag).

Bild 3: Väldigt enkelt stickad grön mössa, väldigt snygg mot mitt röda hår!

Bild 4: Också väldigt enkelt stickad mössa

Bild 5: Kabelstickad mössa i 70%Ull vilket gör att jag är allergisk mot den.

Bild 6: Mitt nuvarande stickprojekt. en lila väska, moss stickning i mudden och kabel stickning på själva väskan.






Inga kommentarer: