måndag 25 februari 2008

Konstiga drömmar och feberyra

Jag säger bara usch vad jobbigt!
Döv igen på höger örat, börjar minsstänka öroninflammation, kul va!?
Vaknade också på fredag och tänkte "ursäkta? när blev jag överkörd av ett tåg utan att märka det?" dyngförkyld, är helt slut!
Har varit på utbildning idag igen också, jag var så slut efter att ha varit igång i typ tre timmar att jag somnade och sov som en stock tre timmar i sträck, skulle kunna lägga mig igen.
Men jag måste ju skärpa mig annars kan jag ju inte sova inatt.
Fast det är klart, då kan jag ju prata med min kära pojkvän som har fått till vana (igen) att sitta uppe hela nätterna!
Vet du att du verkligen är det bästa som hänt mig, Jag älskar verkligen dig så otroligt mycket!
Efter igår så förstår jag det ännu mer, inget mer sagt med det!

Drömmer för övrigt väldigt konstiga drömmar, men det brukar jag göra när jag är halvsjuk.
måste vara nån slags feberyra fast jag inte har feber!
Drömde natten till idag att jag skulle föda barn!
Att mina värkar satt igång och jag sa till mamma helt lungt att "Ja nu börjar mina värkar, jag ska nog föda nu, vi måste åka in" och sen "Men mamma varför har jag ingen mage?"
Jag var alltså gravid i 9 månaden men hade lika "stor" mage som jag har nu.
väldigt mystiskt!

Sen drömde jag även att var ute och körde skoter med min 7 månaders bebis, och vi gick igenom isen och helt plötsligt så är det sommar och en gubbe kommer med båt och fiskar upp mig, utan min bebis som nog inte var med i drömmen längre.

Drömde sen idag när jag som sagt sov att jag stannade en bit ifrån mig med bilen och ser ett gäng med Lemurer och börjar tycka att det är väldigt konstigt, sen dyker djungeldjur efter djungeldjur upp och jag inser att dom måste ha rymt från ett Zoo som ligger här där jag bor (fast det inte alls gör det, närmsta zoo är väl Lycksele:P) och plötsligt sitter det ett lejon brevdvid mig i bilen. Och jag hinner tänka att man inte brukar klara sig levande från lejon, så hör jag hur lejonet tänker "mmmh här luktar människoblod!" och jag barar "neeej neej, skit också var jag tvungen att ha ett sår på handen".
Så börjar lejonet gnaga på min hand och jag hör återigen hur han tänker "Vilket finger ska jag äta, du får välja vilket finger du kan vara utan!" Och jag skyndar mig att säga "Ta vänster lillfinger, TA VÄNSTER LILLFINGER! för det kan jag vara utan!"
Och så fortsätter han att gnaga.
Sen åkte jag på dagis i drömmen :P

Ja som ni ser så är inte allt som det ska med mig :P

Mamma plockade fram två garnnystan till mig idag :) då kan jag börja sticka igen, jag är så pank att jag inte haft råd att köpa garn :P

Nej nu ska jag gå och göra något annat, för jag kallsvettas snart ihjäl!

Inga kommentarer: