torsdag 1 maj 2008

updatering

Var i fjällen förra veckan, därav dålig uppdatering!
Det var trevligt där iaf det kan jag då säga, jobbade på solbrännan i ansiktet.
men dock inte allt för mycket, man vill ju inte se ut som ett lapparsle!?

Min era som rödhårig är förbi, tror jag.
Var på stan igår och letade hårfärg hela dagen, hittade ingen röd som jag gillade, inte ens i närheten.
Så till slut köpte jag Guldblond med slingor, i förhoppning om att det skulle gå.
Så idag satte jag i färgen, det blev ju jättefint med bara färgen:P utväxten var det enda som ändrade färg!
så då tänkte jag att jag drar i lite extra slingor!!
Yeah grattis grattis till blond hårbotten, blonderingen tog bara på det nyfärgade mer eller mindre.
Så det blev att slänga sig på cykeln i all panik och fara på Ica och köpa en ny hårfärg, en brun. Roasted Cineamon. Har den i håret nu. Så vi får se, updaterar efter jag är klar!
Dock är jag skeptisk, den var ill orange i flaskan, och hela min hårbotten är gulorange, och den skulle bli mellanbrun!

Inga kommentarer: