söndag 8 juni 2008

Jag har blivit helt galet förälskad i ett märke som heter Björkvin.

Det drygaste är dock att det knappt säljs i Sverige.

Men jag har en T-shirt som jag hittade på Carlings i Umeå.

Hoppas dock att dom börjar ta in tjejmodellerna också och inte bara killmodellerna.

Annars kommer jag oavsett att köpa killkläderna.

Här ser ni en bild på tröjan jag köpt. Nu är dock detta Large, men jag ville ha den stor om jag ändå köpte killkläder.
Finns att beställa på www.smartgirl.se
men det är en dansksida, och därför blir det lite dyrare (fast ändå billigare än carlings tror jag)
men det känns som man vill prova, och inte hålla på att skicka fram och tillbaka.
håll tummarna för att det kommer mer plagg till Umeå!
Ni ser även mitt nyblonderade hår på bilden!
Ska nu försöka väcka min älskade.
over and out

Inga kommentarer: