söndag 1 februari 2009

Godmorgon.
Fasen jag hade tänkt att jag skulle ha 100 inlägg i min blogg innan februari.
Hade ett kvar, Men jag var alldeles för trött och slö för att orka skriva igår när vi kom hem.
Vi åkte till Ikea, kring halv åtta ungefär, kom hem halv elva igårkväll.
8 timmar i bil för att spendera 13000:-, galet!
Men nu har vi det mesta, så vi klarar oss i början iaf.
Vi köpte en säng, en soffa, en puff till soffan så vi kan göra en fejk divan:P, en fåtölj, en byrå, världens snyggaste bokhylla, en knallröd ryamatta, sen lite andra grejer till sängen, så som bäddmadrasskydd, sängskydd (?), två speglar Sen massa småsaker som, lite lakan, lite glas, lite lampor, lite värmeljuslyktor osv osv osv.
Saknar dock ännu gardiner och gardinstänger, men det skall vi beställa istället!
Sen får man ju se vad som saknas när man börjat få in grejerna, men det är en heeeeel månad kvar, suck.

Förresten så skiner solen idag, för första gången på typ 2-3veckor bara för att det är första februari idag!

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh. vad trevligt. vad köpte ni för några grejer då? :D du får visa bilder från hemsidan. :) jag vill också handla möbler. har ingen soffa när petter flyttar. då kommer jag få sitta på golvet när jag ska se på tv :O