fredag 6 februari 2009

Känner mig... ledsen idag.
Nedstämd. och det var ett tag sen känns det som.
Kanske blir det bättre när vår stödfamiljspojke kommer.
Fast då vet jag inte hur länge jag hinner träffa honom,
hur jag än gör så är jag inte nöjd, och andra kommer vara missnöjda.
Jag vet inte, jag vill så gärna vara alla till lags. Men det går ju inte.

Förresten så har dom inte hört av sig från varken Media markt eller det andra jobbet..
Det gör nog också att jag känner mig nedstämd. jag orkar inte.
Jag vill ha ett jobb nu!
Jag är så jävla less på att inte ha någon som helst koll på hur mkt pengar jag kommer få varje månad.
Visst älskar jag att vara på dagis och jag kan inte förstå hur jag ska klara mig utan mina älskade barn mina 53 älskade barn! Men jag vill ha en fast lön!
Känner att jag nog egentligen skulle behöva vara ensam ikväll, få ligga och fundera lite hit och dit, gråta lite. för det behöver jag.. om nått!

fan vad jobbigt det är att deppa. Jag tror min favorit tvååring smittade mig med att han hade en dålig dag och då blev jag också ledsen!

Ta inte så allvarligt på det här, det kommer säkert vara bra igen imorgon, känns bara skit just nu!

over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Oh, det låter jättekul! :)

Hur är det med dig idag? Kram.