onsdag 11 februari 2009

Onsdag, sköna Onsdag

Sitter fortfarande i min pyamas! skönt! Är ledig idag!
Hela dagen! Förutom att jag ska klippa en kompis till syrran ikväll!
Sitter hos pojkvän, han spelar tvspel och jag sitter vid datorn, socialt:P
haha.

Måste åka in till stan snart, köpa lite gardinstänger och gardiner och grejer.
Sen fattas det lite småsaker som pastaslev smörknivar och lite annat småplock.
Ska bara få med mig Herr J också. (inte så lätt, men då är det jag som bestämmer då?)

Ska ha samtal med en tjej som kanske vill börja med MK imorgon, blir spännande!
Hoppas hon skriver på och verkligen har möjlighet att börja!
Skulle kännas toppen!

Känner mig sjukt ofräsch just nu, vill duscha, men har inget shampoo och balsam med mig till J.
Måste nog åka hem snart!

Inga kommentarer: