fredag 1 maj 2009

åh jag är så orolig att jag inte ska hinna få kläderna från laredoute och ellos i tid.
ellos tror jag att jag kommer hinna få, men laredoute är värre.
Och det är paketet från laredoute som är viktigast, det är dom grejerna jag vill ha.
Det är den brun/gula klänningen jag vill använda på festen! (förutsatt att den är snygg förståss)
Måste be en bön!
Gudförbanne denna 1maj, hade det inte varit för det hade det säkert varit lugnt.
Men en extra helgdag kan förstöra allt!
kommer bli en vecka med spänning!

Jag hoppas nu att jag ska jobba nästa vecka! Jag vet ju fortfarande ingenting.
Det är ju tänkt att Johanna ska åka till USA, men dom vet inte hur dom gör pga svininfluensan.
Och vad händer då om hon stannar hemma? Då får jag inte jobba dom två veckorna, vilket betyder att att denna månad är sabbad! Jag har ju faktiskt tackat nej till annat jobb dom veckorna. jobbit att vara så ovetande, och jag har inget nummer till henne heller.
gaaah.

Inga kommentarer: