söndag 19 april 2009

det känns vemodigt. Och jag har skjutit upp det länge nu.
Jag ska gå och lägga mig. ensam.
fan vad fort man vänjer sig att sova tillsammans.
Det här är det längsta vi varit ifrån varann sen vi flyttade in.
okej det är ju inte så länge vi ska vara ifrån varann och inte så länge sedan vi flyttade in.
men fanvad konstigt det känns att inte säga godnatt och sen vänta på att du kommer och kryper ner några timmar senare.
usch vad fjompig jag är, det är ju bara att lägga sig.
kommer somna snabbt för jag är så jävla trött!
och imorgon ska jag jobba.
men inte förrän tolv.

slet förresten bort resten av mina naglar idag! fick ingen tid att byta dom som var borta/trasiga så då blev jag less och tog bort dom.
och fan vad ont jag har! hade jag haft ipren hemma hade jag fasen tagit det, bara för naglarna!
Och dom är sköra som smörgåspapper känns det som, mjuka som fan.
Kommer ta lååång tid innan dom blir som vanligt igen. Och jag som har mjuka naglar naturligt:P

se nu, ett långt blogginlägg bara för att jag inte vill lägga mig ensam!

fan godnatt.
p.s usch vad jag svär. fy på mig

Inga kommentarer: