lördag 18 april 2009

Hur kommer det sig att jag har fått världens bråkigaste pojkvän?

Den andra katten vi mailat på som varit hos en familj i obbola, ska inte flytta till Obbola.
Så vi får se ifall dom svänger förbi här imorgon innan dom ska skjutsa hem honom, annars får jag och Johan pallra oss iväg till Boliden alltså.
Fick nys igår om en kattpojke som kanske ska omplaceras, som också är född hos familjen i Boliden. Han var också väldans stilig! Nästan finare än den första, han verkar ha sån konstig nos!
Skulle vilja att allt som började bli klart så vi vet om vi ska tinga en av tjejerna eller inte.
Är dö rädd att alla ska bli tingade.

Fotboll ikväll, suck. denna jävla fotboll denna jävla idrott som ALLTID skall sändas på TV.
Kan man bli mer less eller.
Första ska dom se en fotbollsmatch klockan tio över sex (alltså om typ tre minuter!)
Och sen börjar nästa klockan nio. Och ALLTID ska dom se här.
Jag blir så fruktansvärt less.

Har för den delen slitit bort hälften av naglarna igår och idag. Jag vet inte varför jag började, det gör galet ont!
Plus att jag kraschade en när jag skulle stänga bildörren när jag skulle och handla.
Så nu har jag sju stycken att fixa, ska jag betala för att fylla på istället? Har ju inte direkt råd egentligen men, aah jag vet inte.

skitsamma med alltihopa, jag orkar inget mer just nu!

Inga kommentarer: