måndag 27 april 2009

Postorder shopping

Har nu skickat efter både från Laredoute och ellos.
Surt bara att jag inte får det förrän typ nästa vecka skulle jag tro.
Hade ju tänkt mig till stan i helgen, och då vet jag inte om jag måste leta ngt att ha på mig eller om det är lugnt.
hmmm.
kan lägga upp bilder på det jag beställt.
De fyra första är från ellos. och jag fick alla på 25% rabatt:D alla ellos grejor tillsammans för 250:-
Och dessa två är från Laredoute, där jag hade råkat betala in en faktura två gången och därmed hade 340:- till godo. dessa tillsammans för ca 390:-
Ja bikinin är ju inte direkt ett alternativ för festen:P
Men jag köpte den bara för att den är så himla söt och så himla billig (spec när jag även fick 25% rabatt)
Så de egentliga huvudvalen det står mellan är den svart/vit mönstrade toppen från Laredoute och den brun/gul mönstrade klänningen från laredoute.
Men kör det helt ihop sig så kan jag ju ta antingen den turkosa eller den andra mönstrade.
Hoppas nu bara att allt är skitsnyggt så jag inte behöver skicka tillbaka något, då har jag ändå halva sommaren färdig!
Jag och Anna kom fram till att det är mer än ett år sedan vi var ute tillsammans!
Det var Mando Diao helgen!
Önska mig lycka till med kläderna! Jag lovar att berätta hur det går!

Inga kommentarer: