måndag 6 april 2009

Sångerskan Fergie sägs ha 500 par skor!
http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=50055&imagenr=3
Det skulle jag också ha, minst, om jag hade råd.
Nu när man ska köpa skor så måste man ju först och främst titta på priset.
Jag köper inte hur dyra skor som helst.
Sen vill man ju att dom ska vara perfekta, eftersom man ändå vill kunna ha användning för dem.
Men hade man råd att köpa en massa skor så kan man ju bara gå in i en affär och tänka.
Okej dom där var läckra, ååh dom passar, dom tar jag. och sen gå ut.
Men nu tänker man ju alltför mycket!
ååh denna orättvisa värld, jag vill också kunna köpa vilka skor som helst!
Och hela tiden!

Har blivit dyng förkyld igen. Fan.
Och jag ska jobba idag, tur att man blir ledig fyra dagar under påsken!
Och Johan har tappat bort sin älsklingsmysse