torsdag 30 april 2009

sorry att jag inte uppdaterat, har varit så jääääkla mycket och jag har varit så jäääkla trött!
I tisdags klev jag upp kvart över fem och jobbade till ett, for sedan hem och bytte kläder och sminkade mig lite för att åka till stan.
Traskade runt där till halv sex när vi skulle ha MK event som skulle räcka till typ åtta, satte mig i bilen tio över nio.
var hemma kring tio, blä.
Igår började jag nio och jobbade till sex, sedan hem och laga mat och handla och sen var kvällen typ slut. plus att jag mådde skitdåligt på kvällen, kändes hela tiden som att jag skulle svimma!
Det kan ju dock bero på att det var väldigt varmt och soligt och jag var ute i princip hela dagen mellan halv tio och fem. och jag drack nästan ingenting. Årets första solsting.
Imorgon ska vi och hälsa på katterna igen verkar det som!
Blir mysigt, och nysigt:P

Idag är jag ledig, och ska komma på ngt bra sätt att komma ut en stund och sitta ute!

breakfast time!
over and out

Inga kommentarer: