fredag 8 maj 2009

Ferrari

Nu har vi köpt en Ferrari:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nej ingen bil. Kissekatten, fast det har ni väl redan förstått:P

Var bara tvungen att ta den här bilden, hon ser så himla rolig ut! Så nipprig!
Det blev Ferrari för att hon visade igår att hon gillar oss, hon kunde både busa tills benen nästan inte han med, för att sen komma krypandes och lägga sig i mitt knä för att somna!
Hon är jättefin! Så om en och en halv vecka är ni välkomna att hälsa på oss. Då bor hon här.
Troligen kommer hon byta namn, men det är vi ännu mer oense om än vilken av katterna vi skulle ta!
Johan tycker Zelda, men jag vägrar Zelda, inte ska min katt vara döpt efter ett TV-spel!
Jag vet inte vad jag tycker, Tea funderar vi på också, annars ska den vara döpt efter nån glass eller nått godis eller liknande. Blir väldigt spännande iaf!
Nu MÅSTE jag verkligen gå och kissa.
bye

Inga kommentarer: