fredag 8 maj 2009

Godmorgon, klockan är snart sex och jag har varit vaken i nästan en timma.
huuu, det var den fredagkvällen:P

Ja vi var ju då hos katterna igår igen! Och jag upplever att det faktiskt går bättre och bättre för varje gång. Kanske har det att göra med att de blir äldre och äldre.
Och då hade jag ändå kännt av pollen tidigare under dagen, samt varit på bondgård med barnen igår, så det kanske inte var bästa dagen att testa, men det gick ju fint.
Jag stoppade nosen i Bugatti ganska tidigt, blev lite tätare, men inte farligt.
Stoppade sedan nosen i både Ferarri och Lamborghini och det gick också bra!
Jag nös faktiskt bara en enda gång när vi var där, och jag snöt mig två.
Första gången vi var där, blev det nästan pinsamt för att jag nös så mycket, och jag snöt upp ett helt paket med näsdukar, och hade gärna haft måååånga fler, för det rann som attans då.
Men, ja vi får hoppas att allt går bra:)
Dom hade ju blivit så himla stora sen sist, det är ju över två veckor sedan som jag träffade dem sist!

Och till saken hör att vi igår reserverade en av tjejerna, så nu är det klart! Vi ska köpa katt!
Problemet är bara hur i hela fridens dagar vi ska kunna välja?
Det står mellan Ferarri och Bugatti.
Jag har alltid varit förtjust i Bugatti, och Johans favvo är Ferarri.
Och igår måste ferarri verkligen visat sig från sin bästa sida. jag blev väääldigt förtjust i henne också!
Vi hade tänkt bestämma oss där igår, men det var helt omöjligt!
Så hon skulle hålla båda till oss ifall det skulle ringa någon annan idag. säga att det är en annan före i kön och att dom velar.
Problemet är att vi ska hälst ha hört av oss idag innan fem.
Hur fasen ska vi kunna välja?

nej måste sticka till jobbet nu!
puss

Inga kommentarer: