fredag 29 maj 2009

Jag har äntligen sovit en hel natt utan att så mycket till en tillstymmelse att hosta! skööönt!

Det är rövardagen idag, så jag sitter här utklädd till pirat:) sweet.
Fast det är inte någon avancerad utklädnad, inte som förra året.

Smilla har spunk! Hon är helt tokig! Morgonspunken:P

Just det, igår kväll så laddade vi hem en Nes emulator, så jag kan spela bubble bobble :D All time greatest game! Och det grymma är att man kan koppla Johans XBOX dosor till datorn och spela med den istället för tangentbordet!
Sen laddade jag även hem The Magical Quest starring Mickey Mouse, det är det nästgrymmaste spelet i världen efter Bubble Bobble, men klockan blev så mycket att jag var tvungen att gå och lägga mig så jag skulle orka jobba idag!

Nej nu måste jag sluta! Börjar strax jobba!

bye

1 kommentar:

lina sa...

taack! :) nej, det kanske du inte har :( jag skickar det på facebook =) skicka ditt nr med. vad ska du göra ikväll då? kom till stan ;)