tisdag 19 maj 2009

Smilla, ja, det blir nog Smilla

Nu är hon äntligen här!
Har varit här i ca 3 timmar, och nu har hon både ätit lite och kissat på lådan :D
Men hon är lite rädd just nu, brorsan Triumph följde ju med och lämnade, samt att hans nya ägare kom ner för att hämta honom här!
Så vi har varit fem personer och två katter, och då är det klart att det går bra.
Samt att hon är van att ha sina andra 4 syskon runt sig samt mamma och storebrorsan.
Och nu är hon plöstligt ensam i stora världen med bara mig och Johan.
Men jag tror allt kommer gå bra!
Smygarn

Smilla och brorsan Triumph, som ni ser är han ganska mycket större än vad våran lillgumma är.

Hon gillade faktiskt mössen jag virkat åt henne, och uppfödaren också, hon skulle betala mig för att virka fler:) (ingen toppen bild rent kvalitetsmässigt men..)


Den här bilden tyckte jag bara var så himla härlig. Hon står högst upp på klösträdet.
Nu ligger hon och tvättar sig i soffan hos Johan.

1 kommentar:

erika sa...

jag har pratat lite löst med henne. hon skulle visst på jobbfest på fredagen. hoppas att hon följer med! kissen är ju ursöt! hur ska johan klara av att åka ifrån henne till helgen? behöver jag ta med mig ngt när jag kommer? pratade lite med anna också. hon kommer troligen på torsdag till umeå så ska vi snacka lite hår :P
hörs!