söndag 24 maj 2009

Söndag

Borde gå och lägga mig, jag ska ju faktiskt jobba imorgon.
Men jag och Smilla har ju legat och sovit tillsammans på soffan mellan sex och åtta, så jag är inte så jättetrött.
Det är så härligt, Smilla har blivit så mycket lugnare redan, hon låg framför mig på soffan när vi sov och det har hon inte velat göra förut!
Och hon har kurrat och riktigt myst!
Nu ligger hon och sover igen, hon sover mycket nu. Men det är tydligen bra för utvecklingen!
Jag har även duschat henne idag, hon tyckte inte att det var så jättekul, men hon pep faktiskt inte en enda gång!
Nästa gång måste jag däremot tvätta henne med shampoo och balsam!
Sen virade jag en stor handduk runt hennes lilla kropp också satt vi och myste en stund!
Hon är så go!
Sen har jag dammsugit mattan och fåtöljen och soffan för att få bort lite hår!
Måste städa mer typ imorgon, snabbtorka golvet typ!

Nej nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, så jag kan gå och lägga mig när jag blir trött nog, kanske ska jag läsa en stund, kanske hinner mer än en halv sida nångång:P
Lär nog ändå somna som en stock om jag känner mig själv rätt!

Inga kommentarer: