torsdag 14 maj 2009

Vill ni se fler bilder på ferrari och de andra katterna kan ni kolla på dessa bilder http://www.lkfoto.se/fotoalbum/arkiv2009/09.05.09%20-%20Deltas%20sibiriska%20katter/album/index.html
Från och med bild IMG_1901 till IMG_1930 är våran kisse!

Har ju förresten varit på SPA idag! Snacka om vardagslyx!
Och jag behövde verkligen det, kändes toppen.
Kom dit klockan 11.00 och körde därifrån strax efter tre.
sjukt nice!
Bara bada, simma, basta, ta det lugnt men samtidigt jobba.
och catarina är så snäll, hon får mig att känna mig duktig, och peppar mig verkligen.
Hon har sagt så många fina saker idag att jag känner mig full av glädje.

Men nu är jag sjukt trött! Ska faktiskt bara ta bort sminket också ska jag krypa i säng.

+ Jag vann Queen of Sharing för det här kvartalet och då gav catarina mig en present som jag redan hade, och då skulle hon byta den åt mig till idag, också när vi ligger där och pratar så frågar hon om jag har kvar något av den nya LE ögonmakeupen som kom, och jag säger att nej det har jag inte, jag hann inte ens få hem en själv, och att det var väldigt synd för den är hemskt snygg! Sen pratar vi inte så mkt mer om det.
Och sen när vi duschat och håller på att klä på oss så får jag prova den för hon hade sin med sig.
Och sen säger hon, men vet du, jag har en sådanhär kvar, du ska få den som present istället. Jag hade med mig något annat, men vill du ha den så får du den.
Och självklart vill jag ha den! Den är sjukt snygg!

nej fuck you all.
godnatt!

Inga kommentarer: