onsdag 26 augusti 2009

D-day

Okej, onsdag idag. Ikväll åker jag.
Jag lär ju behöva packa halva dagen.. om inte hela!
Jag fick ju resväskan igår, men den har inte flyttat sig från där pappa ställde den!
Jag bävar lite för att packa.. det är därför jag inte gör det.
Och sen tycker jag att det är lugnt för att jag har skrivit en så bra packlista:O
Och ont i huvudet har jag idag också.. bådar inte gott.
Men jag kunde bara inte sova längre heller, eller så är det där skon klämmer! Jag har sovit för länge.. fast det borde jag inte.. vänta.. räknar.. nja jag vet faktiskt inte när jag gick och la mig..

Just nu känns det faktiskt ganska skönt att jag ska åka iväg ett tag. Slippa alla tråkiga hemsysslor! Det känns inte som jag gjort annat än städat diskat och tvättat sen jag "slutade" på dagis i slutet av juli. Jag är såååå less.
Och igår tyckte jag att jag inte gjorde annat..
Och nu när Johan har svinkoppor också så måste man byta handdukar och örongott varje dag, och lakan egentligen varje dag också.. men det går bara inte!
Och det ska saneras med handsprit och man ska inte pilla så mycket. Usch vilket sjå!

Nej fasen, nu MÅSTE jag försöka komma igång med packningen och det ska bli ngt seminarium!

Poss poss Linnea

Inga kommentarer: