tisdag 4 augusti 2009

Godmorgon världen!
Igår var en trevlig dag och kväll!
Erika Anna och Magda kom förbi på förmiddagen, varav både Anna och Magda stannade kvar på middag efterrätt ett par glas vin för att sedan stanna över båda två!
Vilken tur att du missade första bussen Magda, och att vi inte kunde ta oss ut till den andra:)
Synd bara nu på morgonen att Anna hade glömt sin sminkväska hos erika. Och att hon sedan glömde käket hon köpt i mitt kylskåp när hon åkte hem i morse!
Hoppas bussresan går bra ändå gumman! Och förresten sa jag tack för klippningen? Tack så mycket iaf!

Mormor och morfar kommer till Junkboda idag, så jag ska hem på ett par timmar.
Funderade på om jag skulle åka ner till stugan före, men jag känner inte att jag orkar just nu! tyvärr.

Nej, nu ska jag göra ngt vettigt av dagen.. som vadå?

Poss poss Linnea

3 kommentarer:

anna sa...

ja du tackade gumman, :) det var så lite så, hoppas det känns bra!
bussresan gick bra ändå, men kroppen är mer än utmattad. saknar dig redan, hoppas vi ses snart igen.
puss

lina sa...

haha, nä. kanske skulle lägga ut en sån med :P

Magda sa...

Det var jätte trevligt att umgås lite, var väldigt länge sedan! Måste göras om snart!