fredag 13 november 2009

Fredan den 13:e

Vaccinerade mig igår mot "nya influensan":) Mer känd som svinis:P
Och nej det gjorde inte vansinnigt ont att bli stucken i muskeln, det kändes knappt!
Och jag har då änsålänge ingen feber, jag hade heller inte ont i armen förrän igår kväll när jag skulle gå och lägga mig! Och i natt har jag haft ont, Johan råkade lägga sin kudde (ganska försiktigt) på min arm och då skrek jag.. så ja ont har det ändå gjort! Det känns dom bättre just nu!
Men jag tror inte man ska bli stel bara för att det gör lite ont utan att man ändå ska fortsätta röra på den! Man kanske inte behöver bära runt på ungarna på dagis direkt!
Trött är jag dock, men jag vet inte om det beror på sprutan?
Jag bara är trött just nu! väldigt trött!

Nej nu måste jag borsta tänderna och hasta iväg på jobbet! (Jag tror jag tar cykeln, det är ju trots allt fredagen den 13:e!)
kram och puss

Inga kommentarer: