onsdag 25 november 2009

Fröken

Åååååååh, vad jag längtar till på fredag när jag får lön!
Äntligen!! Det känns som om jag väntat i evigheter!
Fick ganska schysst lön den här gången också:)
Jag fick tefatsögon när jag såg det:) Okej det är liksom inte vrål mycket.. men mer än jag trodde.. och mer än på länge!
Men jag hade nog räknat fel innan!

Har ju jobbat i 2:an i bygdeå idag.. Jag var lite orolig innan eftersom jag hade tagit det så med ro att vara i en tvåa när jag skulle vara i Ånäset.. också visar dom sig vara snorungar hela högen där..
Men Bygdebarnen är ju fantastiska! Vilken underbar klass! Jag skulle lätt kunna jobba mer med den klassen!
Sen hade jag 5:orna också, och dom var också suveräna! Bygdeå is the shit!
Det är ju det jag alltid sagt:)

Nej nu ska jag gå och duscha katten som skitit ner sig idag!

pusspåer!

Inga kommentarer: