tisdag 3 november 2009

Helvetet.. Jag säger bara det.. helvetet!
Jag ska INTE bli lågstadielärare!
Fy f*n vilka snorungar! Man ska inte vara så när man går i tvåan..
Jag bävade ju mer inför att vara i åttan igår än att vara i tvåan idag..
Jag skulle mycket hellre ha en åtta än en tvåa om det alltid är som dom här klasserna!
Shit.. eller är det bara för att dom är från Ånäset? Det verkar ju vara något konstigt i luften där..
Nej jag vill inte vikariera i den klassen nå mer iaf!

Och mitt revben är fasen inte bättre, imorgon är det en vecka sedan jag kände det första gången!
Nu har jag kört med eeze spray igårkväll också på morgonen och nyss.. Och visst känns det lite bättre med den.. men man undrar ju vad den bakomliggande orsaken är!?

Johan har sovit som Pippi inatt.. med huvudet ner och fötterna upp.. fast det var för att få sova nära Smilla som har tagit för vana att sova vid mina fötter!
Och när jag kom hem nyss så låg dom och sov tillsammans på sängen.. Mina älsklingar!

Nej nu ska jag gå och kissa och sen ska jag nästan fara igen.. tack gode gud för dagisbarn! Dom kan man iaf springa ikapp om dom gör ngt dumt!

Inga kommentarer: