söndag 29 november 2009

Sunday

Igår var jag ju då till Umeå..
Hade satsat på att komma iväg kring ett, jag kom iväg kvart i två.
Så jag hann inte ens ner till centrum.. utan det blev Plantagen, Tegs företagscentrum för att låna lite grejer, Strömpilen, Rusta och Frasses..
Provade typ tretusen klänningar på HM, det fanns många fina, men jag har alldeles för stort ass! 36 satt perfekt över brösten men as tight över rumpan och 38 var bättre över rumpan men då tappade jag dom upptill.. suck.. så nån klänning blev det inte.
Gick då på Lindex för att köpa strumpbyxor som jag hade sett i VR, då hittade jag en tuff topp i guld som jag köpte.. och strumpbyxorna var förståss slut i min storlek:(
Men det blir nog att åka in tidigare till stan på måndag, då hinner jag kolla då!
Och just det, toppen/klänningen ska jag ha på min fasters 60 års fest nästa helg!

Nej nu måste jag dammsuga innan lillasyrran kommer!

puss puss

Inga kommentarer: