torsdag 10 december 2009

Dagens tre irritationsmoment!

ÅÅÅÅÅÅH!!
VARFÖR kan inte folk betala sin "räkningar" i tid, även efter påminnelse..
Jag blir vansinnig! Tänker man betala senare, t ex nästa löning får man gärna säga det! Jag frågar ju till och med!
Sjukt irriterande är det iaf!

Något annat som irriterar mig är detta förbannade väder..
eller egentligen är det väl inte vädret i första hand, utan jag ska väl säga att det är bristen på snö som gör mig förbannad!
Det är blött, varmt, mörkt och dom stackars barnen på dagis har inget att göra ute än att halka runt.. Bajs på det!

Dagens tredje irritation är männsikor som inte har reflexer på sig!
Jag blir så gudförbannad på dessa idioter till folk som är ute, Ni syns inte!!!!
Jag ska fan kasta en reflex jävel i huvudet på folk nästa gång.
Det är världens jävla billigaste livförsäkring! Vad är problemet?

Nu ska jag GÅ på Ica i min REFLEXVÄST!

Adios idiots!

Inga kommentarer: