tisdag 16 februari 2010

fans helvete..

Nu orkar jag snart inte med denna pengasituation längre.. är så jäkla less!
Vi har snart inga pengar kvar den här månaden, vi har ingenting i kylskåpet och vi har ingen bensin i bilen.. och minst.. 50-60 mil kvar att köra denna månad..
plus en räkning på 500:- som vi inte har råd att betala..
Jag går under.. det finns liksom inte ens pengar att luska fram nånstans..
Mina mary kay pengar jag hade la jag ut för att kunna köpa grejer av en kollega till mina kunder..
Dom pengarna får jag ju visserligen in.. men inte förrän senare:(
Jag vet seriöst inte vad jag ska göra.. Och jag har redan lånat massa pengar av mamma och pappa, jag vet faktiskt allvarligt inte vad jag ska göra..
Det MÅSTE snart bli löning igen..
Det känns som om man är fast i en ond cirkel.. jag har inte råd med bilen, men utan bilen kan jag inte jobba och tjäna några pengar!?
Vad ska jag göra? Jag behöver snabba pengar NU!! Idag!!

Jag går nog under nu!

Jag törs nog inte ens gå in på internet banken för att se hur dåligt ställt det är..

Inga kommentarer: