lördag 20 februari 2010

hair hair hair

Jag är ju verkligen så otroligt förutsägbar..

Nu har jag sagt i ett par månader att jag ska spara ut håret..

Men har ju förstått att jag inte skulle stå ut, och alla jag sagt det till har typ skrattat och sagt "och hur länge håller det då?", Anna tyckte det var tråkigt att klippa mig sist, för hon fick bara toppa:P

Och nu vill jag redan ha förändring!

Antingen så klipper jag som jag hade merparten av förra året.. framåtlutat med lugg, inte så kort som jag hade ett tag, utan en liten modifikation..
Typ såhär, lugg blir det i varje fall nästa gång.. det är mycket finare på mig!
eller så tänker jag asymmetriskt, och då tänker jag att om jag nu blir rik (:P) så ska jag köpa lite löshår på tradera också ska jag sätta in det på ena sidan och sedan får anna hjälpa mig att klippa till det, så det är kortare på ena sidan och sedan går diagonalt ner i jättelångt fint löshår:)

För lite löshår tror jag att jag skulle fixa, en fullförlänging skulle jag ledsna på, och jag vill kunna busa till det och göra det rockigt också!
eller såhär, fast inte riktigt, inte så kort på den korta sidan utan vill ändå ha lite längd där faktiskt, men sen klippa in det i en snygg diagonal på löshår!
Ja, vi får se! Men som sagt så kommer jag iaf klippa lugg..
Fast ärligt talat så älskar jag längden på mitt hår nu, jag trivs superbra i en mittemellan lång page! men lugg krävs! Jag ska fundera lite mera, jag har ju några veckor till på mig innan anna kommer:P




Inga kommentarer: