tisdag 12 februari 2008

Bad blogger

nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.
förlåt mig.

I fredags så var jag på dagis på förmiddagen, fick sluta lite tidigare... skönt i och med att jag skulle hem och göra mig klar eftersom vi skulle överraska Johan på (dagen före) hans födelsedag.
så klockan tre kom dom och hämtade upp mig, Johan visste bara att han skulle till stan, inte ens att jag skulle med.
Så när jag sätter mig i bilen säger han bara "din jävel" alltså för att jag inte hade sagt något:)
så åker vi in och Johan får veta att han ska få köpa två par skor, men inget mer om hur kvällen ska fortlöpa! vi går på två sko affärer och han hittar skor direkt! så helt plötsligt har vi en massa dötid, så vi bestämmer oss för att gå och fika på NK.
När vi kommer upp dit så är dom första vi ser Davis, Sofia och Sofias mamma. så vi hälsar ju självklart, och bland det första david säger är "Vad kul Johan, jag hörde om Invito och Bio:n och det". Johans ansikte lyser upp och jag ger david en knytnäve i sidan och väser mellan tänderna "DAVID!" och david inser snabbt sitt misstag. ååh så dumt haha.
Men ja som ni nu vet så gick vi ju senare på Invito där vi mötte upp Fredrik. Johan fick ett riktigt snyggt läderbälte och jag fick ett jättefint halsband i födelsedagspresent.
Sedan gick vi på Bio och såg National Treasure, riktigt bra och rolig faktiskt!! över förväntan, även fast jag inte hade så mkt förväntningar heller men :P

Sen på Lördagen så åkte vi till Johans syster och hennes man och barn och åt middag och tårta på den riktiga födelsedagen! och vi fick veta att dom tänkte bjuda oss på Indsikrestaurang senare, så det är ju trevligt!

på söndagen slappade vi heeeela dagen!
på måndagen så åkte vi in till stan så vi var inne klockan 8 på morgonen för att Johan skulle hinna klippa sig innan Jennie åker till Thailand.
Sen var det bara att åka hem igen, jag fick ju lov att köra för att Johan har skadat foten i den där sabla sporten han utför!
sen var det bara att ta bussen hem från robban och göra sig iordningen igen och sen in till stan köpa en present till Johan från mamma och pappa (kan inte berätta vad det är än för han har inte fått den) och sen på Måndagsmöte med make up teori!

Och idag har jag varit på telecenter i bygdeå och pratat om mitt nya extra jobb!
Helt plötsligt har jag tre jobb :) hehe
och nu håller jag på att baka maränger till helgen!

over and out, förlåt för att inlägget blev långt, men jag hade ju inte uppdaterat på länge!
puss

1 kommentar:

KOTTEN sa...

jag gillar långa blogginlägg!