onsdag 6 februari 2008

veckan som gått

Nu känns det som om det var länge sen jag uppdaterade.. igen.
Var på dop i lördags och fick ta med lillstumpan hem.
Hon är det sötaste på hela jordklotet!
Det går verkligen inte att förstå hur söt hon är!
Och man ser hur hon försöker prata med en, men det kommer bara saliv i mängder!
men hon är så snäll och glad!
Och hon tyckte om en av katterna som jag stickat, fast inte nån av dom jag gav till henne i doppresent, utan Johans katt, som nu är ingrodd med dräggel på morrhåren.
Men vem bryr sig, det är ju lova saliv då gör det inget!

Söndag var det handbolls match. Och Johan gjorde illa sig igen. *suck*
tänk om du NÅNGÅNG kunde lyssna på mig och inte spela B-lagsmatcher!
Fast samtidigt så betyder det ju att du är hemma med mig i helgen istället för att åka till Jönköping!

Måndag var jag första gången på dagis.
Det var faktiskt inte så hemskt som jag trodde, långt över förväntan!
Dom är ju ganska söta när dom är en sådär fem sex år. Då kan dom ju också uttrycka vad dom känner och vill, det kan ju inte alla mindre barnen.
Men dom är ganska roliga
"Fröken!!!!!! Jag fick snö.... I TROSORNA!! Kan du ta bort det!"
"Varför heter du Linnea?"
"Har du nån kille?"
"Varför heter han Johan?"

Ja osv osv
ska dit igen på fredag!
over and out!

Inga kommentarer: