fredag 1 februari 2008

Ja må ja leva

Ja, grattis till mig själv på 21 års dagen!
Gissar väl att jag fått sms från mina riktiga vänner, och dom jag inte fått från... dom bryr sig väl inte.
party blir det dock först nästa helg.. på min pojkväns födelsedag. fast då är han borta, så då passar jag på att gå ut. ni vet "när katten är borta dansar mössen på bordet"! hehe

Och nu är det verkligen så, jag är helt pank! Jag kan räkna ihop mina totala ägodelar till 4 kr och 27öre. otroligt va!?

Fick nu lite nytillskott i min garderob idag. skönt. har varit så jävla less på allt i garderoben så jag bara har velat kräkas! Jag har ju alltid handlat mycket kläder förut, men har knappt köpt något nytt på ett halvår känns det som.
Så jag fick en väst av mamma och pappa. och den känns jättebra.
sen fick jag en tunkia av svärmor och svärfar, med matchande tights!
och ett jättefint snö halsband av min käraste kära pojkvän!
och en spännande bok som heter Allt du visste men som egentligen är fel fel fel. eller något liknande, den tar död på en massa myter och saker man trott i hela sitt liv!
vem trodde inte att ananas, apelsiner, bananer, citroner etc etc var frukter. men det är dom inte!
sug på den du!

Nej nu ska jag fortsätta spela ihop mina poäng på King.com!
bye

2 kommentarer:

KOTTEN sa...

jag älskar att du har börjat skriva blogg igen. äntligen nått tidsfördriv, plus att jag får veta vad som händer på andra sidan storskogen (för nu är det verkligen storskog mellan oss).

Emma sa...

jag visste faktıst det dar med frukterna som ınte ar frukter. Och jag tycker om det faktum att du skrıver blogg med! Da far jag veta vad som hander hos er!