tisdag 29 juli 2008

Bulgarien bilder




Mitt resesällskap



Här kan man se Svarta Havet och biten av land som skymtar i bakgrunden är Nessebar.



Svampbob kikade förbi på stranden.



Paragliding, vi hade tänkt göra det, men dagarna räckte liksom inte till

Mitt älskade charmtroll





Vårt superhotell Meridian



Hotell foajén.



en sandig fot på stranden



en bit av vårt hotellrum



Trötta killar.
Hamnen i Nessebar
Mera Nessebar
Sjukt stora fåglar!
Första vågkrocken jag har sett på riktigt.

Jag vet han har snygg rygg;)
Just nu orkar jag inte lägga in fler bilder! Men det kommer mera gissar jag
Jag tror föresten att jag glömt att berätta att jag blev bränd av en Manet första dagen vi var där och badade.
Jag hade precis doppat mig och vände ryggen ut mot havet, också känner jag något som stöter till mig i ryggen på högra sidan. Så jag vänder mig om i tron att jag stött in i någon annan som badade, men det är ingen där. Så jag tittar ju automatiskt ner i vattnet och ser en Manet på ca 2 kubikdecimeter i vattnet, och då känner jag hur det bränner till på vänster sida.
Så antagligen stötte den i mig med hatten på högersida så att armarna slog över på vänster sida.
Det är inte skönt kan jag ju tala om för dom som inte provat på.
Men det hade gått över till dagen efter och det var ju skönt"
Jag hann ju tänka att nu är min semster över, nu kan jag inte vara ute i solen med ryggen.
men det gick bra!
Men äckliga är dom, fruktansvärt äckliga!
over and out

Inga kommentarer: