måndag 28 juli 2008

hemma igen

Är nu hemma igen,
det känns väldigt bådeoch.
Det var toppen i Bulgarien, långt över mina förväntningar!
Vi har haft fantastiskt väder hela veckan, maten var bra (fast okryddad) och sjukligt billig.
Spriten var billig (även fast det inte blev spec. mkt av den varan)
Shoppingen var helt okej, och också jättebillig!
Det mesta i penga mängd som jag jag spenerade var 150 spänn.
det är helt okej!
Och dom 150 kr var väl spenderade på en topp som man kan använda både som tröja och klänning!
Jag klarade mig LÄTT på 3000 kr på en vecka!
Och då har vi verkligen INTE snålat, vi har ätit gott, alltid köpt solstol på stranden/vid poolen, åkt taxi, druckigt, och shoppat.
Sista kvällen gick jag runt med ca 1000 svenska kronor kvar och bara funderade på vad jag skulle spendera pengarna på.
Är inte livet härligt då!

kan lätt tänka mig Bulgarien igen, men då vill jag bo i Nessebar!
Det var magiskt vackert där!

Ska lägga upp lite bilder någon dag.
Kommer även lägga upp på Facebook.
om det är någon som läser där:P

Det sura med att komma hem nu, är att det är "bra" väder hemma.
Jag tycker att det är kallt, fast det egentligen är svenskhögsommar,
följde med familjen till stranden igår, där dom låg och njöt av värmen,
samtidigt som jag snabbt drog på mig klänningen igen och tog handduken över mig, och huttrande slumrade ett tag.
Bort skämd? Det går över, i slutet av veckan ligger jag säkert och pressar igen!

Over and out.

Inga kommentarer: