söndag 28 december 2008

bilder.

Skulle bara snabbt kolla min mail.
Hade då fått ett erbjudande från Fujicolor att framkalla 100 bilder gratis.
och jag har ju tänkt det så länge, så nu jäklar satte jag mig och valde 100 bulgarien bilder. Det var inte det lättaste när det var typ 250 att välja mellan:P
Men tillslut, nu är ordern skickad, så nu ska jag gå och köpa mig ett album och göra lite scrapbooking. Fick ju hem mitt set jag beställt också, Så det blir nog en trevlig pysselstund!

Började summera mitt frisyr år 2008, haha jag har nog haft allt. Tänkte lägga upp lite bilder. Men det gör jag i ett nytt inlägg:P
kul kul iaf!

Började iaf längta tillbaka till Bulgarien, eller bara åka utomlands och få känna sig brun och fräsch! Hade sån härlig lagom bränna efter den veckan.
såg på en bild från sista kvällen, jävlar vilken skillnad det var där man inte hade solat (i urringningen).

Jag måste åka utomlands i år också!

adjö

Inga kommentarer: