söndag 28 december 2008

Mitt (h)år 2008!

Året då Anna tog klivet in i mitt liv, och hår liv!

Började året med en misslyckad rödfärgning! Lila rött huuuh!

I mars var jag snygg rödhårig! Orangeröd, med lång lugg och relativt långt hår!
För att sedan vara rödblond under sommarmånaderna, lång lugg, samt här lite löshår!

I slutet på juli, var jag i Bulgarien och blev solblekt i håret. fortfarande lång lugg och relativt långt hår.

Men efter Bulgarien ville jag ha lite förändring, åkte till Övertorneå och skaffade pannlugg och fick det ordentligt uppklippt! Inga kluvna toppar här inte!
För att sedan i september vilja bli brunett igen. Blev ju inte riiiktigt som jag tänkt mig, lila brunt snyggt!?
men det var inte lila mer än en timma. ilade snabbt ner på Ica och blev..

Glad brunett, fortfarande pannlugg och relativt långt hår!
Håret växte och i november blev det snedlugg för att anna inte var närvarande:P sen har snedluggen hängt kvar.
Här också snedlugg och lite löshår!

För att nu i December fortfarande ha snedlugg (nu dock lite lång igen) och en längre page. Alltså det kortaste jag haft på hela året!
(bilden tagen idag!)
Kort och gott, jag har haft många olika stilar på mitt hår i år!
kul!
(Blir sugen på rött igen!)
puss hej!

Inga kommentarer: