lördag 14 februari 2009

Åh vad jag smiter idag.
Borde vara ute och putsa på min köksmöbel så den blir klar nångång.
men jag tappar ju fan känseln i högerhanden när jag håller på så det är ju inte så kul.
Och har ju trots allt gjrot klart (nästan) bordet och två stolar!
Men det är helvetiskt drygt!

Har föresten också lyckats ladda hem Mando Diaos nya album också och tryckt in det i telefonen.
Så nu ska jag nog snart gå ut och jobba ett tag till och ge det en rejäl genomlyssning så jag kan ge det ett betyg senare!

Håller för den delen på att dö av skamsenhet och ånger för att jag inte var på Håkan Hellströms konsert i Umeå igår.
Varför for jag inte? Jag ångrar mig djupt. Verkligen djupt!

trött nu, måste dock jobba ett tag till. Minst en stol till innan jag får gå och lägga mig i soffan!
Bäst jag skyndar mig innan melodifestivalen!

puss

Inga kommentarer: