måndag 16 februari 2009

Helvete vad jobbigt det är.
Måste köpa gardiner!
Vet fan inte vad jag ska ha:P
(i-världens problem)
Skulle behöva åka in till stan och kolla, men jag har fan inte tid! inte förrän nästa måndag, men då känns det drygt att åka in, eftersom jag ska in på tisdagen också. suck.
Vill inte välja själv heller, vill ju att J ska vara med, men att få med honom till stan och titta på gardiner är som att få ut mig och åka skidor! Med andra ord Jävligt svårt!

Lyssnar på Mandos skiva som värst just nu, den känns.. faktiskt bra! Vissa låtar är ju direkt sådana som sätter sig och som man gillar, andra kan behöva ett par lyssningar känns det som.
men det är ju som vanligt med mando diao!
Gillar High Heels!

Vad fan ska jag äta till lunch?

Skit samma.
Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för tipsen. Jag skulle gärna låna dem av dig. :) Beställde lite böcker igår också. Hur är läget idag? Kram.