söndag 22 februari 2009

Godmorgon!
Andra dagen i rad som det är milt ute!
Äntligen!
Och det snöar igen, fast om det är positivt vet jag inte!? Det räcker med det vi redan har!

Ska på sju(?)års kalas idag.
Att hon har blivit så stor, hon var ju bara tre när jag och j blev tillsammans!

Var och köpte mina första gardiner igår! Till köket! Dom är superläckra.
Får se nu om dom passar med färgen på väggarna (orange)!?
Och jag beställde mina sovrumsgardiner igår också!
Dom är bara såååååå läckra, har trånat på ellos hur länge som helst!
Hade nog dött om jag inte beställt dom:P
Fick nu 50% på dom också!
Måste bara lägga upp en bild!
Vet inte om jag berättat att jag ska på bröllop i sommar också!
Ska få gå när annas syster gifter sig! För jag ska göra annas makeup (proffsig som jag är!)
Beställde hem min klänning igår också, nu får vi ju dock se hur den passar och om den är snygg också, sätter en bild på den också!
Måste ju nu köpa mig blå skor också! (yes nya skor!)
Over and out

Inga kommentarer: