lördag 21 februari 2009

Ja jag vill gå ut, ja jag vill dansa.
Men jag har nog inte råd med sådana utsvävningar just nu i min ekonomi!
Gaaah, vad ska jag göra?
Kanske ska satsa på att ha en helkväll nästa fredag, ska ju på droskan med mina arbetskollegor.
Men jag har ändå inte råd, vi måste ju betala första hyran till veckan. =pank igen.
Hade ju tänkt köpa mig ett par nya jeans nu också, fan.
Sen så kommer mamma till robban idag så vi kan mäta fönsterna i lägnheten så jag kan köpa gardiner på tisdag, pengar pengar pengar.
och jag får ingen bra lön nu heller, för jag har i princip bara jobbat halvdagar i januari. suck.

fan vad jobbigt allt är med pengar!
Och om alla bara kunde sätta in pengarna för produkter dom köpt så kunde jag iaf betala lite räkningar med dom!
Men men,

over and out

Inga kommentarer: