tisdag 14 april 2009

Helvete

helvete, helvete helvete helvete.
katten vi ville ha blev reserverad idag.
Fan att vi inte hade tagit kontakt med dem tidigare, då kanske vi redan hade bestämt oss.
om det nu går bra överhuvudtaget.
satan, han var ju så fin.
var verkligen den katten vi ville ha om vi ska ta nån. skit!

ja, hur ska jag få johan att gå med på en tjej då?
Fast det är klart, jag vill ju egentligen också ha en pojke.
jaja, vi får väl leta vidare.
vi ska iaf dit och hälsa på igen imorgon.
Hoppas det går bättre!

förresten så har jag slingat håret ikväll.
Jag är ju inte direkt blond men ljusare är det och det var ju bara första av många blekningar!
lägger upp bilder när jag är gladare.

1 kommentar:

erika sa...

haha, jo jag förstod senare. såg lite mysko ut bara. synd att kissen är reserverad. men det kommer fler chanser! hoppas allt är bra annars? lov i veckan?
kram