onsdag 15 april 2009

Katter hit och katter dit

guuuuud, hur ska vi göra.
Som sagt så är ju våran lilla kille redan reserverad.
Och ikväll så gick det mycket bättre än i söndags.
dock så känner jag att det kliar på kroppen.
Dom har ju fyra stiliga tjejer också, men vi vill ju så gärna ha en pojke. en svart (svart/vit)
Vi är inte lite kräsna:P
Nu har vi dock fått nys på en svart kille som bor i Boliden som vi kanske ska testa med om han inte flyttar till Obbola.
Men det är ju inte så tvär farit (!?) till Boliden heller, det är ju en bit!
Han är dock 4,5månad. men det gör ju egentligen ingenting, då får vi ju ta hem honom direkt:P
Men tjejerna dem har i sävar är verkligen inte dumma dom heller.
fast jag skulle aldrig kunna välja, det står (om det blir en av dem) mellan två av dom.
måste nästan länka. men jag vill ju att allt ska bli klart först.
snart ska jag länka.. snart!

1 kommentar:

erika sa...

jag är grymt nyfiken på att se hur dessa katter ser ut!
sen är jag sugen på att hitta på något. vi måste se till att få ner anna snart! dra ihop gänget och hitta på nått!