tisdag 21 april 2009

värk, jobb och städning

Åh herregud, jag har så ont i nacken att jag får ont i huvudet.
Också mår jag inte bra i magen.
Vad fan är det frågan om?
Jag ska väll inte bli sjuk nu när jag ska vara ledig?

Blev erbjuden 30% på fjärilen, tackade snabbt ja.
Men jag vet inte om jag ångrar mig.
Kommer inte tjäna så mycket på att jobba tre timmar om dagen fyra dagar i veckan.
samt att jag ska köra fram och tillbaka varje dag. hmm.
aja, det blir nog inte så länge hursomhelst!
plus att det krockar med annat som jag redan är bokad för.
Tänker då be Johan jobba dom på fjärilen då ist.

Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund och se om värken blir bättre.
lär ju dock knappast bli bättre av att jag måste städa idag också.
Fan att man har skaffat så stor lägenhet. suck.

Inga kommentarer: