torsdag 14 maj 2009

5 dagar

Ikväll ska vi hälsa på Ferrari igen. Det känns nästan konstigt att skriva ferrari, för vi säger inte det längre. Även fast vi inte har bestämt vad hon ska heta så säger vi inte ferrari.
Snarare "snart kommer snuffsan" eller "vad ska vi döpa lillsnuffsan till"
Nu känns det som att vi har kommit ner till att det antingen blir:
Smilla eller Victoria Concordia Crecit!
Men Concordia som "tilltalsnamn"
Det lär nog bli ett smeknamn också om det blir det senare!
Kanske snuffsan!

Jag ska på SPA idag! Känns väldigt mysigt, men jag är lite orolig för att måsta visa mig i bikini.
I'm not ready yet. Inte för att jag tror att jag nånsin, den här sommaren iaf, kommer bli mer redo. hänger det så hänger det!

Nej fy vad jag längtar efter kisse nu! Vi kände att vi inte kunde stå ut att vänta ända till tisdag, så vi bestämde oss att åka dit ikväll också!
Tänk om jag nu reagerar jättekraftigt, då dör nog jag!

Nej måste gå och packa biknini, Iksu SPA here I come!

Inga kommentarer: