onsdag 13 maj 2009

6 dagar

Åh gud.
Jag är ledig idag. Och jag kunde nog ha sovit hur länge som helst.
Jag kan verkligen inte göra mycket annat än att sova.
Sov till HALV TIO idag. helt otroligt!
Det har inte hänt på länge!

Skrev på papperna för ferrari igår.
Köpte matskål, leksaker, sele med koppel osv!
Och vi har råkat beställa två klösträd:
Jag ska höra med uppfödaren om hon är intresserad.
Annars får jag väl lägga ut det på blocket. oops.
lite onödigt med två direkt:D
Jag var ju hos ferrari igår också och hälsade på, och från det att hon vaknade så busade hon konstant. Hon är bara så söt och livlig! Fick tillslut en ganska bra bild på henne med min telefon, inte så lätt när dom aldrig är stilla! Jag längtar så det gör ont i bröstet!

frukost frukost frukost vill jag ha nu!

1 kommentar:

lina sa...

hej! vad är det för klösträd? jag funderar på att köpa ett nytt nämligen ;) hur mkt kostade det? isf slipper du lägga ut det på blocket..

zlatan var på köksbordet och han får inte det. (det vet han egentligen.) jag satt och åt och puttade honom ganska hårt, så han ramlade på stolen som välte över honom. jag grät och hade jättedåligt samvete. trodde han hade brutit benet för han haltade och såg jätteledsen ut. men nu är det bra med honom igen. :) så skönt. det enda bra med detta är väl att han inte kommer hoppa upp på bordet i första taget..