tisdag 12 maj 2009

skratta åt mig, gör det bara! Skratta!

Jag kan inte skämmas längre, jag bara måste skratta åt det.
Och då kan ni lika gärna få skratta med mig!
Varsågoda, min misslyckade blondering!
Såhär såg jag ut före, väldigt snyggt om jag får säga det själv (förresten så är det min "köra förbi en fartkamera pose ni ser här!)
Efter första blonderingen, det ser ändå bättre ut på bild än vad det gjorde i verkligeheten, blixten tog bort det värsta. Och det gick inte att ta utan. Så tänk er, bara tänk er!

Efter andra blonderingen, pissgult, snyggt va?

Också efter andra blonderingen. Med lite silvershampoo hade det kanske gått att ordna, men ngt sånt äger ju inte jag!
Så tillslut blev det såhär, mörkblont. Såhär såg jag ut på festen! Detta är sekunderna innan förfesten börjar!
Nu har det dock redan blekts lite, det är väldigt fint just nu.
Men jag vill ändå ha slingor, men.. jag ska vänta på Anna!
Nu ska jag gå och sminka mig! Ska ju visa mig för Ferrari:P haha
adjö.

Inga kommentarer: