söndag 10 maj 2009

9 dagar

Suck, sitter bara och hittar på saker så jag inte ska behöva gå och lägga mig.
Idioti!
Jag är ju jättetrött och har en molande huvudvärk. Jag har inte varit bakis på minst ett och ett halvt år, men idag har jag fan varit bakis. Fast jag har inte mått så risigt som jag brukar göra, har bara haft ont i huvudet, jävla vin!
Vi har några förslag på nytt namn till Ferrari, dessa är mina favoriter:
Artemis (jaktens gudinna)
Iris (regnbågensgudinna)
Nemesis (straffets och vedergällningensgudinna)
Calypso (En av saturnus månar)
Concordia (Harmoni)
Kallisto (Den vackraste)
Nike (snabbhetensgudinna, ska inte uttalas najk, utan just nike med betoning på i)
Smilla (efter fröken smillas känsla för snö)
Katla (både efter Olof Wretlings karaktär i Mammas nya kille, och Draken i Böderna Lejonhjärta!)

mmm, många namn att välja mellan. Mina ABSOLUTA favoriter av dessa är, Nemesis, Calypso, Kallisto, Smilla, Katla.
Kommer bli svårt!

Men troligen så kommer lillsnuffsan till oss på förmiddagen tisdagen den 19maj:D
Jag kommer längta ihjäl mig!

1 kommentar:

lina sa...

smilla var sött. :)