onsdag 6 maj 2009

ÄNTLIGEN!

Hej, idag har jag fått mina paket från både laredoute och ellos.
Och jag som gått och väntat på att få aviseringssms i mobilen hela veckan, för att jag trodde att paketet skulle komma på Ica, öppnar brevlådan när jag kom hem och båda paketen ligger där, tror ni att jag blev nå glad eller? sprang in och provade allting i en rasande fart, för jag skulle ju iväg om mindre än en timma.
Klänningen var inte riktigt som jag trodde, men om jag kortar den lite på längden så tror jag att den blir mer jag!
Sen ska jag nog sy igen fickorna på sidorna, för den gör att mina redan oproportionerliga höfter att se ännu mer oproportinerliga ut.
Den vit svarta toppen var superfin tycker jag, (Johan hatade den.. surprice)
Linnena från ellos var väldigt söta och sommarfina, men som Johan sa, den turkosa bli lite nattskjorteaktig, men i sommar kommer den vara fin.
Bikini var allt man kunnat drömma om och mer!
Sjukt snygg, och jag blev faktiskt inte helt plattbröstad (erika)

Och jag som gick och köpte en nödklänning igår.
Fast den HATADE johan, han sa att den såg ut som en potatissäck. suck.
Så nu har jag ingen aning om hur jag ska göra....... skit.
fast han gillade ju inte det jag hade på mig förra året heller, så. vem bryr sig:P

Nu har jag spenderat så mycket pengar som jag egentligen inte har, så jag får fasen ge mig själv shoppingförbud! Och jag har kläder och bikinis (fyra överdelar, tre nederdelar) som räcker till sommaren, så jag behöver egentligen ingenting mer. Så nu är det fan så, inga mer kläder förrän..... hmm.... slutet av juli!? fixar jag det? ja, vi säger fan slutet av juli!
Det enda jag får köpa är ett par löparskor, när jag fått skatteåterbäringen.
Jeans behöver jag inte köpa förrän efter sommaren, jag använder det ändå inte nu!

Hur förresten just kommit hem efter att ha varit ute och käkat med mitt jobb.
Vår städerska har fyllt 60år, så vi bjöd henne på middag på Melkers i Sikeå.
Det var länge sedan jag åt så mycket, och så god mat, jesus christ superstar:P
Snacka om att man har "itti magan borti rygg'n" (som pappa hade sagt).
mums.

nej nu ska jag sminka av mig och lägga mig och sova, mitt huvud håller på explodera!
(måste duscha först också, suck.)

godnatt

Inga kommentarer: