onsdag 6 maj 2009

Nu har jag äntligen klippt mig!
Det blev kortare än förra gången faktiskt, men det känns skönt inför sommaren!
Försökte ta kort men jag såg mongolid ut (kanske gör jag det jämt?)

Ikväll ska vi ut och käka middag för vår städerska har fyllt 60!
Jag känner mig sjuuukt opeppad, men det kanske bli bättre under dagen!

Var och handlade en massa igår, har sjukt dåligt samvete. usch. alldeles för mycket pengar som jag eg. inte har!
men men, jag har iaf en nödklänning (som jag egentligen helst vill ha nu) till på lördag!
Jag kanske får göra som programledarna för galor etc. göra ett klädbyte under kvällen, hahaha.
grymt!

Vi hade möte igår med sommarlook som tema, jag skulle sminka en modell och Liza en, och jag hade tre gäster, Erika Lina och Anna, tror ni inte att jag först drar Lina, som inte vill bli sminkad, och sen när jag ska dra om så drar jag Anna:P Makeupen blev superfin! Du passar verkligen sååå bra i guld gumman!
Sen sa min SD att hon och jag ska åka på IKSU spa i nästa vecka, för att jag var den enda som klarade förra kvartalets utmaning! Det blir ju skitmysigt! Ska bara bestämma om vi ska ta onsdag eller torsdag!

Nej nu måste jag fixa håret innan jag ska iväg och jobba!
kram och puss

1 kommentar:

lina sa...

jo, det är väldigt ovant. har aldrig haft såhär kort hår förut. men jag kommer väl vänja mig efter ett tag. :)

förresten, duktig du var igår. kanske får köpa lite grejer av dig när jag har mer pengar? :)

hur är läget idag? kram!