måndag 4 maj 2009

klippa håret, klippa håret, klippa klippa klippa håret.

godkväll.
väntar på att Johan skall komma hem, så jag får säga hejdå innan jag beger mig till umeå.
Anna är här på blixtvisit! grrrrrymt!
Då blir denna kalufs äntligen åtgärdad!
Det är som anna säger, att skulle hon komma hit utan sina saxar så skulle vi skicka hem henne igen :P haha
Har en kollega som vill klippa sig som jag också, hehe.
det sprids:)
kanske ska be anna slinga håret på mig också, fast då ramlar det nog av på heltid.
bör nog inte bleka håret med bara en veckas mellanrum!?

Hon som skulle åka till USA åkte inte till USA, men jag ska jobba denna vecka för henne ändå, också kommer hon tillbaka och jobbar nästa vecka.
Men jag har redan blivit ombokad två av dagarna, på måndag till veckan ska jag följa med småttingarna till bondgården. Det är ju det bästa dom får göra på hela året!


nej nu ska jag dra mig från datorn, och så slå en pling till Johan.. fast då segar han väl sig. hmmm.

Inga kommentarer: